Monday, October 17, 2016

DYAMIA SHINE With ARGAN OIL





EEEE…. MALULAH DENGAN BAKAL IPAR YANG MUKA SUME FLAWLESS !!!
.
PARUT JERAWAT MASIH TAK NAK HILANG !!!
.
Nama saya Asyikin, saya berasal dari Yong Peng, Johor. Saya memang mengalami masalah jerawat sejak di Tingkatan 2. Mula timbul masa usia remaja. On off je sebenarnya. Keadaan berlarutan sampai masuk ke Universiti. Masa inilah saya mula pandai mencari-cari produk kecantikan sendiri di pasaran. Sebut je nama semua produk-produk terkenal, semua saya dah pernah cuba.
.
Kulit saya adalah kulit yang sensitif, sebenarnya. Jadi, makin lama, nampaknya kulit muka saya bertambah teruk. Jerawat batu dari tiada, mula ada semasa di Final year. Masa cuti semester yang panjang, duduk lama di rumah, kan, ibu dan ayah saya mencadangkan saya untuk buat rawatan di klinik kulit.
.
Mereka yang membawa saya ke sana. Setelah mendapat perundingan, doktor tu terus membawa saya untuk membuat facial katanya. Masyaallah, saya tak boleh ceritakan kisah ni. Sebab apa? Sebab rasanya terlalu perit! Sakit tau, bila kita ada jerawat batu yang bernanah, ditoreh-torehnya muka tanpa belas kasihan. Memang saya menangis!
.
Namun semuanya berubah sebulan sebelum saya melangsungkan perkahwinan saya dengan tunang saya, pada waktu itu saya sangat takut kerana bakal adik ipar dan kakak ipar saya semua cantik-cantik belaka!!! Saya telah bertemu dengan Salasiyah, rakan universiti saya yang begitu lama tidak bertemu. Tujuannya yang saya nak offer die jadi pengapit saya, namun alangkah terkejutnya Salasiyah yang sekarang bukan lagi Salasiyah yang dulu. Ternyata Salasiyah telah keluar dari TEAM JERAWAT TERUK yang kami tubuhkan dulu. Tiada lagi kesan Parut jerawat, bintik hitam dan merah dimukanya.
.
Salasiyah telah membocorkan rahsia die adalah dengan menggunakan SET SKINCARE DYAMIA SHINE with ARGAN OIL.
.
.
.
Apakah itu DYAMIA SHINE with ARGAN OIL???
.
DYAMIA SHINE with Argan Oil merupakan produk terbaru dari Dyamia yang merupakan pengeluar Serum Parut berasaskan Carica No 1 di Malaysia.
.
Minyak Argan adalah satu penemuan besar yang diperakui sebagai anti-penuaan yang terbaik. Masa kini, terdapat pelbagai produk di pasaran yang diyakini berfungsi sebagai anti-penuaan dengan menggunakan pelbagai bahan termasuk bahan kimia yang berbahaya dan tidak memberikan kesan yang diharapkan. Minyak Argan ini diperolehi 100% asli terus dari biji argan tanpa sebarang bahan kimia atau sebatian merbahaya yang diperakui oleh pakar-pakar kecantikan di seluruh dunia dan kini mendapat permintaan yang sangat tinggi.
.
.
==============================
Ciri - Ciri DYAMIA SHINE with ARGAN OIL.
==============================
SET SKINCARE MENGANDUNGI 4 JENIS ITEM
1) SERUM ARGAN OIL (10 ml)
2) WHITENING NIGHT CREAM (10gm)
3) TONER (50ml)
4) CLEANSER (50ml)
.
==============================
Kelebihan

DYAMIA SHINE With ARGAN OIL
==============================
1) Produk Mencerahkan Kulit yang Anti Penuaan
2) Argan Oil mempunyai 200% Vitamin E dari Olive Oil membaiki kulit bermasalah.
3) Merawat & memperbaiki struktur kulit wajah
4) mencerahkan wajah secara sekata
5) menghilangkan jerawat, parut, jeragat & kedutan eyebag
6) melembut & mengurangkan minyak di wajah
7) mengubati penyakit kulit seperti eczema, kurap & kulit kering
8) Mengandungi SPF 50 yang menghalang 98% sinaran UVB
.
.
======================================
Kebaikan DYAMIA SHINE With ARGAN OIL
======================================
 Bahan anti-oksidan dan bahan aktif triterpenoids yang sangat tinggi
 Merawat dan memperbaiki wajah
 Mencerahkan wajah
 Memudarkan parut
 Mengurangkan jerawat
 Anti-Penuaan
 Mengurangkan kedutan di kulit
 Mengubati penyakit kulit seperti eczema,kurap,jerawat dan kulit kering
 Kesan Seawal 7 HARI!
 Tiada lagi kulit muka berminyak!
 Kulit muka semakin lembut macam baby.
 Mengecutkan jerawat
.
.
Haaaaaa.... Itulah Rahsia Salasiyah Tue, Parut Jerawat kena sental habis dengan Dyamia Shine…
.
.
Call / Sms / Whatsapp
.
019 - 576 1906
019 - 576 1906
019 - 576 1906
.
P/S: STOK KAMI SANGAT TERHAD

No comments:

Post a Comment