Wednesday, January 8, 2014

Anti Hair Loss Syampoo

TEMPORARY OUT OFF STOCK


Syampu berkondisioner dan gel essence yang diperbuat daripada rumusan 100% herba ini mampu mengelakkan keguguran dan menjadi penyelesaian kepada masalah keguguran rambut yang menyebabkan kebotakan atau kenipisan rambut yang kritikal. Kini dengan bungkusan yang lebih menarik dan ekslusif, Nutri M Anti Hair Loss Regimen boleh juga dihadiahkan kepada rakan-rakan atau ahli keluarga yang mempunyai masalah ini. 

Rahsia bagi keberkesanan set Nutri M Anti Hair Loss Regimen bukanlah terletak 100% pada syampunya, tetapi pada gel essence yang didatangkan bersamanya. Tahukah anda bahawa gel inilah yang merupakan hero sebenar kepada produk terlaris kami yang mampu membuatkan rambut anda lebih lebat dan anak rambut tumbuh dengan cepat?

Gel essence ini mengandungi pati bunga Za'faran (Saffron) yang berfungsi sebagai pembekal vitamin & nutrisi pada akar rambut apabila diserap sempurna oleh kulit kepala, menjadikan folikel atau akar rambut lebih kuat dan subur

Apabila folikel menjadi lebih kuat dan subur, ia akan merangsang pertumbuhan anak-anak rambut yang baru dengan kadar paling optimum lalu menjadikan rambut lebih lebat dan masalah rambut nipis/kebotakan serius beransur pulih dalam masa yang singkat!

Beberapa feedback positif dari kalangan pengguna Nutri M Anti Hair Loss Regimen yang menggunakan gel essence ini setiap hari atau selang sehari, mengatakan bahawa mereka mendapati bahawa rambut mereka lebih lebat dan kuat daripada sebelumnya, dan anak-anak rambut tumbuh dengan begitu cepat sekali.

Alhamdulillah sehingga kini kami belum lagi menerima sebarang aduan mengenai kesan sampingan yang negatif dari para pengguna produk ini tentang pemakaian gel essence dan syampu Nutri M Anti Hair Loss Regimen setiap hari. Jadi terbukti ianya selamat digunakan dengan kerap & hasilnya begitu ketara dan menakjubkan!


HARGA: RM39.
Call Hani: 019-5761906/011-32138096
Kiosk No. PC05 Giant Hypermarket Ulu Klang Taman Permata 
Aura Nur Shop di Taman Selayang Mulia

No comments:

Post a Comment