Wednesday, August 6, 2014

RM45 PROMOSI Minyak Anugerah




PRE ORDER ITEM

Minyak Anugerah - Hasil Keajaiban Al Quran (Kotak Coklat - Keharmonian Rumahtangga)
Minyak Anugerah ini diperolehi dari kasturi kijang yang sering disebut sebagai minyak seribu guna. Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci Al Quran khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk mengembalikan keharmonian dan perasaan kasih sayang di antara pasangan suami isteri.

Minyak Anugerah - Kotak Merah - Menaikkan Seri Wajah  dan Pemanis
Mengikut peredaran masa, doa-doa dalam mandian bunga kini telah dihimpun dalam Minyak Anugerah yang diperolehi dari kasturi kijang yang memang disebut sebagai minyak seribu guna Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa doa  terpilih dari ayat suci  AlQuran khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk menaikkan seri dan memulih Nur di dalam diri. Seharusnya kita sebagai hamba perlu merasai kemukjizatan Al Quran sendiri supaya bertambah keimanan dan ketaqwaan. Sebagai hamba Allah, kita tidak harus berhenti mencari penawar kepada segala penyakit dan penentuannya hanya dengan keizinan Allah s.w.t.

Minyak Anugerah - Kotak Biru-Untuk Kepintaran Anak
Minyak Anugerah ini sering digunakan bagi penerang hati anak-anak dan memudahkan pembelajaran. Juga sesuai untuk menyejukkkan hati anak-anak yang semakin liar. Tiada yang lebih penting dari memastikan anak-anak kita senang memahami dan mengingati apa yang mereka pelajari. Malah mereka tidak harus berasa gementar ketika menghadapi peperiksaan. Ianya dipekuat dengan ayat suci Al-Quran khusus bagi menerangkan hati dan menenangkan minda.

Minyak Anugerah- Kotak Hijau - Hindari Amalan Sihir
Setiap manusia sentiasa terdedah menjadi mangsa amalan ilmu sihir yang datang dalam pelbagai bentuk dan cara. Apa yang tersirat di dalam hati orang di sekeliling kita hanya diketahui Allah. Sifat marah, dengki dan iri hati sering mendorong manusia untuk memusnahkan hidup seseorang melalui pelbagai cara walaupun secara halus. Oleh itu haruslah kita sentiasa meminta perlindungan dari Allah dan berusaha untuk menguatkan aura diri supaya ianya menjadi penghalang kepada ilmu sihir.

ORIGINAL Price: RM48
HARGA PROMOSI : RM45

To order: email to auranurmarketing@gmail.com atau sms Hani 019-5761906/011-32138096
PERINGATAN: Janganlah mensyirikkan Minyak Anugerah ini sebagai keramat atau taksub dengan kesannya, Sesungguhnya kita hanya berusaha berlandaskan ajaran Islam dan dengan keizinan Allah SWT.

No comments:

Post a Comment